Fredagen den 13:e!

Tror ni på att detta är en olycksdag? Inte jag. Eller jag försöker inbilla mig att jag inte tror det, men är på min vakt ändå. Ifall att. Knas. :) Förhoppningsvis händer det inga olyckor idag iaf..

Jag har precis dushat och ska göra mig i ordning för att träffa sötaste Ida på stan! Lunch och lite shopping blir det idag, måste fixa klart "hysset" Minna hjälpte mig med.. ;) Sen blir det kanske hockey ikväll då Löven spelar mot Troja/Ljungsby, men det är inte bestämt än. Kanske bara blir en lugn och mysig hemmakväll med film och chips.. båda alternativen låter lockande tycker jag :)

Mötet i Stockholm igår gick hur bra som helst. Vilket toppengäng jag sitter i Redaktionsrådet med alltså! Vi skrattade tills vi kiknade och hade vilda diskussioner om hur vi tidningen ska kunna förbättras och intressanta artiklar vi vill ha med, jag har hamnar rätt känner jag!:) Men efter gårdagens alla diskussioner snurrade allt bara när jag kom hem. Var grymt trött men glad och slocknade tidigt. Planen var "bara" 20 minuter sena både på ner och uppvägen så det var inte så farligt.. verkar som att norwegian satsar på att vara i tid nu ;P

Var en massa folk på planet som varit i Thailand i 2 veckor å de var sjukt bruna. Jag vill med! Har inte vart utomlands sen LA resan och det kliar i fingrana att klicka hem vad som helst. Bara det är sol och bad och värme så skulle jag inte klaga! Men det lär ju inte bli något sådant resande alls nu före sommaren. Dels är det mycket i skolan då allt ska hinnas klart och så åker jag ju såklart till Helsingfors snart och sen måste jag söka jobb. Får hoppas jag tar mig till solen i sommar iaf. Speciellt sugen är jag såklart på LA, speciellt med tanke på att folk vi träffade där i somras efterfrågar om vi ska komma dit i sommar igen.. hade ju vart kul å träffa allt galet folk vi träffade när vi va där en gång till.. eller flera såklart.. :) får drömma mig tillbaka till Venice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0