Och nummer 2..

På intervju nummer två vart jag grillad av inte mindre än 4 personer! Och jag som tyckte tre var många :) De skulle intervjua 20 och anställa 5. Den andra intervjun kändes bättre än den första. Kanske för att jag träffade chefen under kortintervjun redan och fattade tyckte för han då han var en lättsam person att prata med. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen på positivt besked! VERKLIGEN! Egentligen ska jag väl vara nöjd över att kommit så långt då jag fått komma till djupintervju efter att ha gjort kortintervju och sedan webbtest och det ändå var 900 respetive ca 600 sökande till platserna. Men det skulle kännas som att falla på mållinjen om jag får negativt besked, det kan inte hjälpas.

Jag fick också träffa världens bästa Minna både före och efter intervjun! Vi lunchade och fikade och tiden bara rann iväg. Förhoppningsvis får vi snart ses dagligen ;)

Nu ska jag försöka tänka på annat och snart ska jag iväg på en föreläsning som arbetsförmedlingens kompletterande aktörer här i Umeå ska hålla. De ska presentera sig och sen ska man få välja vem man vill ha till jobbcoach. Borde väl sätta mig ner och fortsätta söka jobb, men det känns som att energin för det är slut just nu. Behöver tänka på annat i några dagar.

Nu skulle jag behöva en fyrklöver som ger mig lite tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0