Julknytkalas!

Sprutan var nog den lindrigaste jag någonsin tagit. Dock så ömmar det i armen nu.. Teds arm ömmar också och han har spelning med Royal Jester i Luleå imorgon, får se hur det går :) Efter Teds spelning (som är kl 21.00) så beger vi oss än mer norrut.. till Kiruna. Har nu inte vart där sen i maj.. å det var bara snabbvisit. Inte för att det blir så lång tid där nu heller, en vecka. Fira julen med familjen och sen ska Matteus döpas. Sen åker vi ner igen och firar nyår i Umeå med Teds bror Tim som ska göra celebert besök hos oss :)

Den 6:e januari ungefär blir det för mig att packa väskan å starta mitt liv söderut. Det känns konstigt, både glädjepirr men också vemod. Umeå är en stad jag är mycket fäst vid efteratt ha bott här 4,5 år.. men staden är så mycket universitetsliv för mig. Nästintill alla mina vänner har ju också flyttat härifrån när skolan tog slut, förståeligt då det inte finns jobb här. Det är dags att flytta till en ny stad, bygga ett liv där med arbete och nya äventyr. Jag ser såå fram emot det!! Och att jag ska få vara sambo med världens bästa Minna i ett halvår är ju inte heeelt fel!;D

Ikväll har jag, Katta, Petter, Madde, Tomek, Sofi och Sara haft julknytkalas hos oss. Mycket god mat med ännu trevligare sällskap :) Gilla! Nu är man dock superduperproppmätt och ögonen hålls uppe med tvång. Har också städat och tvättat idag så nu förtjänar jag en god natts sömn!:) Gonatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0