En helg och en måndag

Helgen försvann i en rasande fart. Fredagskvällen tog vi det bara lungt med glass och idolfinal. Lördagen gick vi långpromenad, lagade go kycklingpasta till middag och gick på Sandra och Niklas utflyttningsfest och umgicks lite :)

Igår var vi till IKSU Spa, en present vi fått från Heidi, Oskar, Marius och Matteus - Tack! Det var helskönt.. vi gymmade, badade, bastade och mös i varma källor och solsimulator. Efter de tre timmarna var vi lagomt möra och åkte till studion där Ted hjälpte sitt band att avsluta inspelningen av några låtar som snart kommer finnas på Myspace, de kommer låta helhäftigt!:)

Igårkväll vart de tända ljus och varma lussebullar med glögg till filmen "Skicka vidare". En gammal film som jag inte sett, men kan rekommendera då den har ett fint budskap.

Idag har jag gått upp kl 07 för att tvätta kläder, inte särskillt skönt med den oerhörda träningsvärken som just nu bosatt sig i min kropp, men så äre när man inte tränat på evigheter och pinar sin kropp - skönt :) Halv tio befann jag mig på öppna förskolan med Heidi, Marius och Matteus. Barnen lussade och sen fikade vi peppakakor och lussebulle :) Snart blir det ännu mer lussebullar då vi ska till Katta och fika på nybakta såna :) Ser ut som en lussebulle själv för tillfället, bara den gula färgen som saknas :)

Fick förresten ett samtal från Nyköping idag. De vill ha mig på intervju för en arbetsterapeuttjänst på arbetsförmedlingen där, så torsdag ska jag åter igen bli grillad! Lika bra och fortsätta turnera landet runt på intervjuer när man väntar på svar.. som ju först skulle komma julveckan, men mest troligt veckorna efter.. denna väntan! Jag blir galen!:)

IKSU Spa

Kommentarer
Postat av: Teddy

fler gånger på spa tack :D

Henna på intervjuturné ;)

2009-12-14 @ 20:45:54
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband
Postat av: Heidi

Varsågoda! Härligt att ni fick njuta lite och lyxa! :)

2009-12-15 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0