Torsdag

En lång dag idag.. upp 05 för å promma me Katta..snabbdush å ombyte..prommis till praktiken..började 7.30..var där till 16.00..sen prommis till IKSU.. powerwalk i 30min å sen bodycombat en timme..sen prommis hem..hemma 19.00.. sen middag å nu sitter jag här.. tröööött... idol å topmodel ska ses före jag får krypa till kojjs..!
Fick göra min första köksbedömning idag.. det gick jättebra :)
Imorgon ska jag ta tåget till Norrköping där jag ska spendera helgen med FSAstud styrelsen..ska bli kul, men myyycket tågåkande.. tåget går 20.20 från Umeå, så det kanske hinner slinka in ett inlägg före..;)
Ted är och repar med Royal Jester just nu.. när man knappt hinner se varandra under vardagarna uppskattar man verkligen de små stunder man bara får umgås tillsammans.. Saknar dej Teddy!


              
                                                      Kärlek

Kommentarer
Postat av: Teddy

saknar dej med gumman. tro aldrig något annat <3

2008-09-11 @ 22:31:05
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0