Torsdag

Idag stannade jag också hemma från praktiken. Mådde betydligt bättre, men kände att det var bäst att stanna hemma en extradag för säkerhetens skull! Är dock fortfarande förkyld, men det är man ju alltid den här perioden på året!
Har haft finbesök nyss, av min fina psykologikursare Ida!:) Alltid lika trevligt och träffa henne, tyvärr blir det inte så ofta vi hinner ses då vi har fullspäckade scheman på varsitt håll - men det ska det bli ändring på tycker jag!
Vi åt fruktsallad med vaniljvisp och tittade på Idol och diskuterade såklart allt som hänt i sommar då vi inte sett varandra!:)
Något annat jag gjort idag är och skriva en artikel till nästa numret av Tidskriften Arbetsterapeuten!:)
Imorgon blir det morgonprommis och praktik i vanlig ordning.. och sen en luuuuugn helg med min älskade Ted..:)
På lördag ska vi till Katta på ett homeparty, ska bli skoj :) Kanske kan finna ngn rolig massageolja som jag kan övertala Ted och massera mej med.. ;) 
Hoppas ni haft en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0