Shoppat i LA!

Jag har glömt berätta vad jag köpte när vi var i Los Angeles! Nåja, här får ni se några inöpta ting.. bättre sent än aldrig!;)


                     
                                   Från en av mina favorit-affärer Pacsun!!

 
                                     
                                                        Från LA-Ink..:)


            
                                              Min bäbis..också från Pacsun!

                                
                                        Min underbara väst från Forever21!


             
                Vi köpte varsin t-shirt på Crüefest..den rosa är såklart min ;)


           
                Hittade ett sött navelsmycke i en rockaffär i Hollywood!


                             
       En sånhär Volcom t-shirt från Macys köpte jag också..fast min är vit!

      
                                  Inköpt från Victorias Secret..!:)


Web-adresser till några av favoritaffärerna vi besökte och shoppade på:
http://shop.pacsun.com
www.forever21.com
www.victoriassecret.com
www.macys.com


Shoppade en hel del annat också (klänning på Forever21, underkläder på Victorias Secret, etc..).. men låååååååååååååångt ifrån allt jag hade velat köpa.. hittade så sjukt mycket på bla Forever21 som jag verkligen hade velat ta med hem..den affären var tre gigantiska våningar och jag hade lätt kunnat ta med häften av allt som fanns där..;)
Nästa gång jag åker till LaLaLand kommer jag definitivt ha en störe shopping-kassa redo..

            
                 Min favoritshoppinggata 3th Street Promenade i Santa Monica!!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar forever21! Mkt snyggt och sjukt billigt. Men jag måste ju shoppa på internet då. :)Synd dock att frakten/tullen är så dyr. Sist jag beställde 3 klänningar och 2 halsband gick tull och frakt på ca 500 spänn!!

2008-09-10 @ 18:13:00
URL: http://carrofine.blogg.se/
Postat av: Henna

Just det är anledningen till att jag inte beställer från nätet därifrån.. men de är ju sjukt hur mycke kläder de har som är snygga där! Fick tårar i ögonen när jag var i den affären!:D haha.. nästa gång ska jag åka med tom resväska å fullsmockad plånbok så jag kan shoppa gärnet ;)

2008-09-10 @ 18:27:28
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0