Saknar..

Saknar The Coffee Bean And Tea Leaf.. de hade den godaste blueberry & pom glassdrinken i världen.. å den godaste varma chokladen med vispgrädde.. en sånhär kylig kväll skulle en varm choklad verkligen göra gott.. Varför har vi inte något motsvarande i Sverige? Inte ens Starbucks finns (och Starbucks är sämre än The Coffee Bean..).. Vad finns det här? Jo Wayne´s.. å de är inte ens gott.
Mitt emot vårat hostel hade vi den grymmaste restaurangen också.. Mao´s heter det.. Sååå grym mat där alltså.. kinesiskt.. Mmm.. saknar..
Sakar vårt hostel.. som lätt hade den mest avslappnade personalen på Venice.. :)
Just nu saknar jag allt något så fruktansvärt.
Usch. Lång dag imorgon. Känner mig inte kry. Vill ligga under täcket och bara sova, sova, sova. Fast jag får ju helg imorgon som tur är. Upp 04.55.. prommis 05.15.. Bodycombat 17.00..bäst jag lägger mig nu.. hoppas ni haft en bra dag!


                   
                                 Bästa restaurangen på hela Venice..

                   
                 Bästa glassdrinkarna, varma chokladen och lätt coolaste personalen i LA!!!:)

                    
                              Tillåme Starbucks saknar jag.. :)

                    
                                          Vårat hostel!

Kommentarer
Postat av: Teddy

Home sweet home. someday wewill return :D saknar det där underbara Venice så mycket att det gör ont i mej ibland...best days of my life

2008-09-03 @ 22:11:48
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0