Onsdag

Jag ligger nerbäddad i sängen/soffan idag..anledning? Jag är sjuk :( Febrig och yrslig och spytt imorse är dagens prognos.. igår fick jag konstiga utslag på mina kinder och blossande röd... vad kan det vara? Tror att jag kanske inte tål äpplen.. för de senaste 6månaderna då jag ätit äpplen så börjar det alltid klia i min hals efteråt.. å igår åt jag ett äpple före utslagen bröt ut.. :( jag som tycker så mycket om äpplen.
Vårat internet har inte fungerat på hela gårdagen heller. Och inte nu imorse.. så jag gjorde en systemåterställning och vips, så funkar det igen! Så skönt.. :)
De känns drygt och vara hemma från praktiken idag.. jag skulle ju börja hårdträna med min patient å nu får min handledare ta över träningen ist..:( hoppas jag får nya möjligheter och träna pat iaf..
Konstiga drömmar har jagat mig inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0