Onsdag

Idag är jag ledig.. tog sovmorgon till klockan 13 å det var grymt skönt! Har grym träningsvärk efter gympasset på IKSU igår så idag blir det ingen träning utan en riktig slödag är planerad för min del :)
Ikväll är det både Topmodel och Idol på samma tid så jag får väl zappa gärnet för och få en glimt av båda.. har inte tid och se någon repris ihelg då jag kommer åka till Norrköping på fredag för FSAstud möte!:) Åker tåg dit fredagkväll och är i Umeå igen på måndagmorgon.. mycket tågåkande med andra ord.. har iaf liggvagn så jag kan sova :)
Läste i tidningen igår att jorden kanske skulle gå under idag.. än så länge finns vi då kvar här.. men jordens undergång spås ju vara titt som tätt av alla möjliga sierskor.. Min dator höll förresten på och gå under förra veckan.. fler och fler virus attackerade den och popup fönster dök upp varannan sekund vi försökte surfa.. i söndags fick den ett behövligt rehab-besök hos Robert som fixade och donade i två timmar innan den blev frisk.. men nu funkar den galant igen!:) Tack Robert!!!
Jag har en fruktansvärd lust och läsa en bok.. köpte hur många böcker som helst inför LA resan och hann inte läsa en endaste när vi var där.. hann inte ens läsa tidningarna jag köpte inför resan ju! Så olästa-böcker högen är ganska stor för tillfället.. ska jag ta mig ett skönt bad med en bra bok nu månne?


                
                              En härlig strandkväll på Venice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0