Möten och hotellrum..

Torsdag och fredag hade vi Förbundstyrelsemöte med FSA´s styrelse.. Som alltid var det superintressant och vi diskuterade bland annat en hel del inför Fullmäktige som är i November.. Är rätt så nervös inför detta event för jag kommer antagligen stå och prata inför ca 500pers om 2 motioner som vår studstyrelse arbetat ihop.. Är verkligen supernervös inför alla sorters redovisningar! Förr blev jag alltid knallröd och började stamma då jag skulle redovisa.. faktum är att en av anledningarna till att jag tackade ja till ordförandeskapet var för att träna på att prata inför massor med människor och jag har utvecklats grymt mycket under tiden jag varit ordförande.. Borta är dagarna då mina kinder blossade röda under redovisningar.. sååå skööönt! men eldprovet sker då alltså i november... :)

En annan rolig grej är att jag ska få vara med i en bilaga till Dagens Nyheter som FSA ska ge ut i oktober.. (återkommer om datumet).. en liten bild på mig och något citat kommer då vara med för att göra reklam för arbetsterapeututbildningen!:) Jag är även med i ett häfte som heter "Guide till Arbetsterapeututbildningen" som nyligen getts ut av FSA..
Mycket andra grejer som jag troligen också ska medverka i är på G.. men jag uppdaterar er om det så snart det blir aktuellt!;)


                
                                Mitt hotellrum på Quality hotell Nacka!

Kommentarer
Postat av: Teddy

ja kommer heja på dej då gumman! hålla tummar och allt vet vad så ska det gå bra minsann ;)

2008-09-01 @ 22:00:06
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0