Mooonday

Måndag igen.. fick promma ensam imorse då Katta var barnvakt.. alltid så mycke tråkigare å promma själv.. nåja, imårn får jag (hoppas jag) gå me Katta igen :)
Hade en jättestressig morgon så jag hann inte ordna ordentlig lunch till praktiken heller.. blev en liten tonfiskburk, en apelsin och en gurkbit, vilket resulterade i en något svimfärdig Henna då jag slutade kring 16..RIngde Ted som hämtade mej å sen åkte vi till Maxi för att handla å käkade på McDonalds.. åt en ceasarsallad å en chicken wrap.. mums!:) Nu har jag iaf ordnat morgondagens lunch så jag inte behöver stressa med det på morgonen.. skönt. Då kanske jag lyckas pallra mej till IKSU också, vilket ju var meningen idag men inte blev av..
I övrigt har jag haft en händelserik dag på praktiken.. gjort bla en rehabbedömning, köksbedömning, personligvårdbedömning, mekat rullstol, skirivit journal och pratat för två patienter på vårdkonferensen.. allt på en å samma dag.. inte konstigt att jag var svimfärdig efter den fjuttiga lilla tonfiskburken, hah!:)
En lugn kväll i soffan framför mig.. å tidig läggdags.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0