Lördag

Det var ingen tattoo convention för mig idag.. bestämde mig för att jag inte skulle gå dit pga 2 anledningar.. anledning 1: Jag kommer bara vilja tatuera mig om jag går dit å de pengarna har jag inte.. anledning 2: Jag har 400kr och leva på till 25 oktober.. sådär lagomt kul..och inträdet till mässan gick på 100kr..så jag bestämde mig för och hålla hårt i mina småslantar..trist är det men vad gör man :(
Vi var iaf på stan en sväng.. promenerade runt och fönstershoppade.. å jag blev bjuden på fika på Waynes coffee av Ted.. de har god varm choklad med grädde där!:) Var där igår och fikade med ida också, hur mysigt som helst.. :D
Hittade föresten inga vinterskor igår.. :( Eller de fanns väl nått par som var ok.. men ok är inte bra nog ju.. har alltid hur svårt som helst och hitta skor jag tycker om och vill ha..:/ Nästa vecka ska jag till Stockholm och hoppas på att de lagt fram vinterskorna där så jag möjligvis kan hitta ett par jag tycker om!!
Har precis kommit hem från en inflyttningfest som Robert & Linnea har idag.. det var trevligt, men eftersom jag jobbar imårn så blir det en tidig kväll för min del.. Ted orkade inte heller stanna kvar, han börjar känna sig snuvig och ville hem och vila. Ska upp 6 imårn, ooh. inte särskilt kul :( Fick nosa på lilla E på festen..hon är en snart 2 månader gammal bebis å så otroligt liten å söt.. satt och gjorde roliga miner hela kvällen gjorde hon, å så söt när hon log.. :) förstår inte att man själv vart så liten en gång i tiden..
Är kattvakt denna helg också! Till söta Miranda.. hon slukade maten vi satte fram åt henne.. sen var hon kelsjuk och ville kramas när vi satt å titta TV där.. :)
Nä.. måste sova nu så jag inte somnar på jobbet imörn! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0