Kickstart My Heart

Idag vart det pizza. När ska jag förstå att jag inte tål mjölk och vetemålsprodukter? Får ont i magen direkt. Nu blir de inge pizza mer. Aj!
Praktiken gick dock bra idag.. personlig vård bedömningar å en bunt rehabbedömningar.. yees..en vecka kvar. Kommer kännas underligt och vara på skolan igen!
Återigen är jag ofantligt trött. Upp 05 imårn för morgonprommis.. Bara och rycka  upp sig!:)
Ingen som känner sig manad för en shoppingrunda i Stockholm på söndag?;)
Vi har tittat på Into The Wild idag. En så vacker och sorglig film, har ni inte sett den kan jag rekommendera den varmt!:)


               

Kommentarer
Postat av: Teddy

helt klart en vakker film :)

2008-09-28 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0