I Norrköping!

Är fortfarande i Norrköping.. väntar på att min buss till Katrineholm ska gå..och det gör den om 1,5timme närmare bestämt.. :) Därifrån tar ja tåget till Västerås å sedan tåget till Umeå!
Haft en fullsmockad helg med ett möte som vart jättelyckat, vi hann med allt vi skulle och var effektiva till tusen :) God mat har vi ätit å skjutit på varandra har vi också gjort på Laserdome.. de va helskojj :D Haft en bra helg helt enkelt! Nu är jag trött, så trött.. å känner hur förkylningen sliter tag i mig gör jag också.. försvinn, försvinn! Har en lång natt i nattåget framför mig men denna gång ska jag få sova i överslafen så de blir la fint.. :) Är i Umeå 07.45 imårn å då är det bara å pallra sej till praktikplatsen på NUS fort som attsingen.. (börjar ju eg 07.30).. lär bli en en låång dag imorgon, men de kommer nog gå bra.. får helt enkelt sova tidigt :)
Jag har åter igen fotat massor så ni ska såklart få se helgen i bilder sen när jag kommer hem ;)
Och ännu en helg i Stockholm är nu inplanerad.. sista veckan i november ska jag på Saco Studentrådskongress!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0