Hösten är här..

Hösten är här. Det är så vackra färger utomhus just nu.. träden varierar i rött, grönt, gult och himlen är rosa på morgonen när jag går morgonprommisen.. vädret varierar också .. på morgonen är de kallt å då är vinterjackan skön och ha på sig.. men när jag slutar praktiken kring 16 är det varmt ute och helst vill man gå utan jackan då.. inte konstigt att man alltid är förkyld den här årstiden!
Den här veckan har jag varit så trött, så trött.. helt vill jag lägga mig redan kring 20-21tiden men det känns inte vidare värst socialt gentemot Ted.. Igår var han underbar och bjöd mig på middag på Olearys..å i förrgår hade han städat hela lägenheten kliniskt när jag kom hem från praktiken.. så söt!!:)
Denna vecka jobbar jag söndag igen.. betyder att jag är ledig fredag-lördag! Gjorde ett hembesök hos en patient idag, gick hur bra som helst.. jag fick ta hand om allt från taxibokning till överrapportering till hemrehab.. börjar vara varm i kläderna nu.. :)
På lördag ska jag till tatueringsmässan på skarinska.. skojj :)
Nåväl.. ska snart till underbara Julia! Vi ska ha en girlicious kväll å titta på Topmodel.. Kung!:)

             
                                            Carlshem på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0