Helg!

Nu har jag helg.. såååå skönt!!!:) Har firat det med Ted genom att äta på Shanghai restaurangen öst på stan.. 4små rätter satt fint i kistan.. var länge sen jag åt kinamat och det var underbart gott!!:)
Vi var också förbi Skin Art på haga där Ted ska gadda sig!:) Han fick ingen tid direkt, men de skulle ringa upp direkt då de får en kvällstid åt honom! Han jobbar ju under dagarna å då äre int lätt å komma ifrån.. Hoppas verkligen jag är i stan och har tid och följa med honom när han väl får tid, såå skojj och se folk bli tatuerade tyck jag!:) Längtar efter nålen med ju.. Har bara en tatuering som jag gjorde 1månad efteratt ja fyllt 18.. så den är snart 5år gammal och tiden för uppfräschning börjar vara inne ;) 

                                     
                          Dåligt foto på min skorpa, men här är hon nygaddad!:)

Kommentarer
Postat av: Teddy

tjoho! fan ja längtar!! man blir som ett barn igen :-D mysigt på shanghai

2008-09-25 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0