Dagens tips!

I fredags hade jag en hiskelig hicka på praktiken. Den höll på hur länge som helst och ville inte ge med sig.. då sa min handledare - Kom, så ska vi bota din hicka! Ehh.. okej sa jag och tänkte att nu ska hon väl försöka skrämma mig eller ngt.. Vi gick till matsalen och hon grävde i kylskåpet ett tag tills hon hittade det hon sökte - Lingonsylt. Sen tog hon fram en matsked och sa att jag skulle äta en matsked lingonsylt. Du kan inte mena allvar sa jag och skakade på huvudet. Inte hjälper lingonsylt mot hicka inte.. Jovisst, menade hon.. jaja, tänkte jag.. jag provar väl då.. äckligt sött var det och bara äta lingonsylt, men det hjälpte.

Så, lider ni av hicka så ät en matsked lingonsylt, de hjälper, jag lovar!;)

            
                                                  Medicin mot hicka!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0