Så glad!

Examinationen idag gick så jääkla bra alltså. Shiet. Jag var jättenervös innan och hade fjärilar i magen och mådde illa och allt! Men sen gick allt hur bra som hellst! Fick inte ens visa upp all min evidens för tiden räckte inte till.. hehe.. :)
Sen fick jag hur mycket beröm som helst från min handledare å läraren.. känns skitbra!:)
Min biskvikaka blev även den höjd till skyarna.. så nu kräver dem mig på receptet.. första gången jag bakade det så de var ju skoj att det  vart så lyckat :) Bild på kakan läggs upp vid ett senare tillfälle ;)
Var dock mycket tråkigt och behöva säga adjö till min kära träningspatient no 1.. han fick sig en tår i ögat när han fick reda på att det var min sista dag.. och tyckte jag skulle ha honom som referens när jag söker jobb då han kan intyga att jag är duktig.. hahaha.. så söt :)

Imorgon åker jag till Stockholm.. Ska på Ordförandenätverk med alla studentordföranden och vice ordföranden i Sacos förbund.. är alltså bla juristernas, lärarnas, sjukgymnasternas, läkarnas, etc.. ordföranden som är där! Sist hade vi hur skoj som helst och lärde oss massor med matnyttigt, så jag har stora förhoppningar inför morgondagen :)
På söndagen blir det till att springa runt på stan i storstan, målet är att hitta VINTERSKOR framför allt!:) Hoppas, hoppas, hoppas jag lyckas! Men här har ni tjejen som inte hittade skor i hela LA så det är inte det lättaste.. :P

Nu blir det kladdkaka med grädde framför Idol ihopkurad med min Teddy.. Hoppas ni har en underbar fredagkväll!;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hallå!

Blir så glad av att höra hur BRA det går för dig kära syster!!! :-D

Hoppat att du haft det bra i Stockholm och att du äntligen hittat vinterskor!

Kram från oss!

2008-10-04 @ 19:06:14
Postat av: Henna

tack syster :) jag kämpar på så gott jag kan! det får bära eller brista helt enkelt ;) Inga vinterskor, men finskor däremot :) Hoppas ni mår bra, kom och hälsa på oss snart! Puss!

2008-10-06 @ 21:48:57
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0