Twilight

Igår var jag och Ted på bio och såg Twilight! En vampyrfilm som är både spännande och romantisk. Den var GRYM!!! Några inslag i filmen hade de kanske kunnat tagga ner lite, för att det blev lite för mycket Crouching Tiger Hidden Dragon/Matrix känsla, men bortser man från de små överdrivna snuttarna så var filmen HELT UNDERBAR!! En blandning av fantasy/spänning/romantik/highschoolrulle.. helt i min smak och jag hoppas på en uppföljare (vilket inte är allt för omöjligt med tanke på slutet.. ;)).
Jag vill också bli en VAMPYR! Omdelelbums!;)



Ni MÅSTE se den här filmen!!!:)

Kommentarer
Postat av: Sara (Teds kusin)

Det finns 4 böcker i serien så det är inte helt omöjligt att det blir fler filmer.



Gillar din blogg. Känns som om du är ute och reser hela tiden, spännande. :D

2008-11-29 @ 18:47:12
Postat av: Henna

Sara: Kul att du gillar min blogg, läsarantalet bara växer på den så det är jätteroligt!:) Jag har upptäckt böckerna nu å har redan inhandlat två så nu ser jag fram emot underbar och spännande läsning!;) Har du läst dem själv?!

Har rest väldigt mycket detta år, men det kommer lugna ner sig nu då jag avgått som Ordförande för FSAstud, har fått andra uppdrag (dessa kommer jag skriva mer om snart!) men det kommer inte bli lika mycket resande nu som det varit! Jag älskar iof och resa så jag tar alltid alla tillfällen som ges!;) Hur står allt till hos dig? Hoppas du mår bra!! Stor kram!

2008-12-01 @ 19:00:23
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo jag läste klart sista boken nu när den kom ut. Gillade dom verkligen, men sen är jag svag för fantasy böcker.

Ah okej, så då får du kanske stanna hemma lite oftare. Jag gillar också att resa eller ja att komma till nya ställen, men själva resandet i sig gillar jag inte. Jo det är bra med mig. Regnar som alltid här nere i Småland... Förstår inte att jag flyttade från soliga Hammarö hit.

2008-12-02 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0