Tisdag

Sitter på skolan och skriver just nu. Har haft grupparbete fram till för ca 60min sen då vi bestämde oss för att ge oss för idag. Så nu sitter jag och väntar på att Ted ska sluta jobbet så han kan plocka upp mig med bilen ;) Har hunnit se ett sprillans nytt avsnitt av The Hills också!:)

Vad händer ikväll då? Hm.. inget. Absolut inget. Har inga måsten alls. Det känns konstigt. Ska väl kika på Desperate housewives om jag är på humör. Ted ska inte vara hemma så honom kan jag inte hitta på något med heller. Nä, nu får jag ta och ge mig. Ska ha en LUGN OCH SKÖN kväll hemma i soffan. Möjligen slå upp sidorna i en ny bok? Har ju flertalet olästa.. Jag måste verkligen lära mig ta det lungt igen. Sluta stressa, börja pressa - eller något i den stilen :) Så jag tackar nej till syjuntan jag är bjuden till ikväll, drar på mig mjukisarna, min oversizade t-shirt, raggsockorna, tänder massor med värmeljus, drar täcket till soffan, kurar ihop mig och ANDAS.

                  

bild från www.quizilla.com

Kommentarer
Postat av: T

2008-11-04 @ 21:44:49
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Teddy

sova e skööönt :D e hade haft det bättre me dej i soffan ikväll :)

2008-11-04 @ 21:46:01
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0