Sliten

Ledsen att jag inte skrivit på några dagar. Har stundoms haft fullt upp och stundoms vart helt sliten i soffan. Är i stort behov av lov nu. Har lite för mycket runt i kring mig för att riktigt orka faktiskt. Är så mycket nu i november, men sen kommer resandet ju lugna ner sig, så då hoppas jag att min puls kommer lugna ner sig litet! Sååå tur att det bara är skojjiga happenings runtikring mig! Annars skulle jag aldrig orka och säkerligen ha världens största magsår, ibland bryr jag mig för mycket om människor och ting - eller kan man göra det?
 
I fredags klippte jag mig, har inte riktigt vant mig vid min nya lugg än, den är inte riktigt som luggarna jag haft tidigare.. bredare lixom.. så jag har inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte.. hehe.. ni ska självklart få se den inom en snar framtid!;)

Som jag tidigare skrivit har vi haft besök ihelg. M var överlycklig då han såg katterna och dessa har han jagat och förundrat sig över mestadels - så söt :)  Han har blitt så stor och springer runt på typisk blöjbarnmanér, haha!:) Det tråkiga är att han blev sjuk igårkväll. Han hade lagt sig och allt då magsjukan slog till.. stackars liten.. :( Hoppas du blir frisk snart M! Moster älskar dig!

Ted har blitt förkyld igen, hostar å har sejj.. och min hals värker också. Vi är sjukt ledsna på och vara sjuka/förkylda. Det får minsann vara nog med sånt nu!!!

Strax ska vi ta oss ett varmt, hett bad. Med tända ljus, en badbomb från Lush som vi fick från syster, O & M, varsitt glas rött och mysmusik. Njuuuuuuuuta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0