Saco Studentmässa i Malmö!


Här kommer lite bilder från i onsdags då jag var i Malmö under Saco Studentmässa!


Ingången!


Malin visar stolt upp sin I Love AT knapp!:)


Jag & Lisa fick diskutera arbetsterapi med en hel drös studenter som var nyfikna!:)


Ca 8000 elever deltog i mässan på onsdagen


I Saco Studentquiz kunde man vinna biobiljetter!


Lisa & Malin hade roligt


Vi delade ut en hel del godis.. :)


Turning Torso i Malmö


Knasig bilden blev när jag skulle fota Turning Torso!:)


I mörkret!:)


På flyget hem


Malmö var hur rolig som helst att delta i! Under mässan fick vi träffa en hel del elever som var intresserade av vad arbetsterapi är och som var peppade på att läsa till arbetsterapeuter!:) Dagen gick hur fort som helst..men det gör det väl när man har roligt? Jag och Malin gjorde varsin I Love AT knapp i Metros monter..:) Många elever flockades såklart kring bartenderskolorna och också au pairmontrana var välbesöka under dagen!:)
När jag blir stor ska jag bo i Turning Torso. Visste ni att de har en egen betjänt som står till tjänst för dem som bor där? Man behöver bara trycka på en knapp så kommer han och hjälper en med det man vill.. LYX!:) Malmö är en otroligt mysig stad med schysst folk och jag skulle definitivt kunna tänka mig att bo där! Tänk vad nära man skulle vara till Köpenhamn också.. :) Synd att dte händer så mycket farligheter där bara.. men jag har kommit fram till att det händer otäckheter överallt i  vårt land.. man kan aldrig vara helt trygg :(
Malmö Aviation är definitivt Sveriges BÄSTA flygbolag! De är otroligt trevliga och har en grym service och bryr sig om sina kunder. Credd till sånt! De är dessutom schyssta och bjuder på färdkost när man flyger med dem och har schyssta priser på sina biljetter, I LIKE! Idag ska jag flyga ner till Bromma med dem åter igen.. :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Nähä.. du ska bo i Vässe nära mig! Det har jag bestämt! hihi.. hoppas du får det mys i sthlm! har saknat dina inlägg! puss :)

2008-11-28 @ 15:52:47
Postat av: Henna

Minna: Haha, ja Västerås vore nog inte allt för illa och bo i!;) Allt beror på vart man hittar jobb och bostad såklart! Men jag kommer iaf närmare dig gumman!;)Sthlm har vart grymt och fler inlägg kommer dyka upp om detta inom en snar framtid!:) Saknar dig! PUSS!

2008-12-01 @ 19:02:15
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0