På skolan..

Befinner mig på medicinska biblioteket just nu.. jag och Britta gav upp för dagen halv fyra, men jag har suttit här tills nu och slitit lite på mitt examensarbete som jag ska framföra på fredag! Var ju sjuk när den egentligen skulle skickas in och examineras så jag får ta den såhär en vecka sent... ska bli skönt och få den gjord!

Idag har vi pratat med vår handledare och kursansvariga och diskuterat hur vi ska lägga upp vårat arbete. Känns faktiskt väldigt bra just nu, trots att våran pilotsökning efter vetenskapliga artiklar idag gått åt h-vete.. men allt kan ju inte gå lika enkelt.. bara vi ger oss tusan på och hitta såna som passar just våran litteraturstudie så ska nog detta gå alldeles galant :)

Nu kommer min älskling och plockar upp mig så att jag slipper gå hem, känner mig lat idag ;) , skriver mer senare!

Puss, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0