Onsdag

Gårdagens vila var verkligen behövlig. Tog inte länge innan jag slocknade i min underbart sköna soffa. Jag var så trött och sliten att jag inte ens orkade ta ett bad, vilket jag ju älskar och ta!! Så trött var jag minsann!:) Är så skönt och få ha lugna kvällar ibland.

Idag har jag varit hos Mats ända sen skolan slutade tills för 1½timme sedan! Vi har haft Laguna Beach-maraton. Jag hade inte sett ett enda avsnitt före idag, men det var ju faktiskt helt ok. DRAMA om inte annat :) Slåt dock inte The Hills & GG såklart.. men ett godkänt tidsfördriv!:) Så nu har jag massor med avsnitt och gotta mig åt här framöver..

Väntar på handlingarna inför Saco Studentkongress, vet att de skickats idag och väntar med spänning på att få ta del av dessa!:) Ska bli hur kul som helst att få delta i kongressen, är ju min första gång där!

Igår slog jag upp pärmarna till en ny bok. Köpte den redan före sommaren då jag tänkte läsa den under LA resan, men då räckte ju inte tiden till läsning heller... :) Boken är iaf "The truth about diamonds".. återkommer med betyg när den är utläst ;)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0