Morgonprommisar och broddar..

Imorgon ska morgonpromenaderna ÄN EN GÅNG återinföras.. och jag SKA INTE bli sjuk igen. Därmed basta. :) Kan man inte bara få bestämma sånt? Är så irriterande då man kommit igång och ngt stoppar en.. Sist var det ju nu Vinterkräksjukan.. Förkyld fortfarande (är man inte alltid det?) men det ska inte stoppa mig.. Det är tur att jag har Katta som drar med mig.. annars hade jag lätt legat kvar i min varma säng istället på månarna.. ;) Nu måste jag väl bara hitta täckbyxorna så att jag slipper frysa ihjäl.. har spanat efter broddar på Stadium i flera veckor men de har bara giganticus storlekar över 40 så jag måste vänta tills de får in i mindre storlekar.. vill ju inte halka och slå hjäl mig på morgonprommen ju!:)

Nu ska jag proppa i mig dagens största skål med glass, banan och kolasås! MUMS!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0