Magsjuka

Inatt blev jag magsjuk. Brutalt, är väl ordet som enklast beskriver det hela. Fyfan. :( Fick avboka min tandläkartid och springa på dass stup i kvarten i stället. Stressnivån stiger i och med att idag + imorgon är tid för hemtenta. Jag kan inte söka efter de obligatoriska vetenskapliga artiklarna hemifrån. :( Gör det jag kan iaf, så gott jag kan. Pratat med läraren som tack och lov verkar vara förstående. Känns inte så bra och lämna hemmet i det skick jag är i just nu. Hoppas verkligen det lugnar ner sig så att jag kan fixa hemtentan, examinationen och fullmäktige!! Ted kom hem tidigare från jobbet,  han hade också blitt dålig. Så nu turas vi om och springa på dass. Inget och leka med inte :( BLÄ! Hoppas ni skonas från detta kära läsare..  

            

Bild från: www.clarionledger.com

Kommentarer
Postat av: Minna

Fyfan.. Hoppas ni blir bra snart! Det verkar som alla har drabbats av den där förbaskade magsjukan! ush!

2008-11-10 @ 19:24:52
Postat av: Dina

Tråkigt. Krya på er!

2008-11-10 @ 21:04:05
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Teddy

lite kul skylt ändå :s

2008-11-11 @ 17:50:57
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0