Inte många knop

Börjar vara människa igen nu. Har inte gjort många knop de senaste dagarna alltså. Sovit så mycket ja kunnat för och repa mig, försökt äta så smått och kämpat med feber. I onsdags hade jag jättehög feber och var helt utslagen alltså. Igår kunde jag börja äta så smått (och behålla det jag ätit) och jag blir kryare och kryare för var dag som går. Känner att jag inte är helt frisk än dock, behöver inte vara på benen länge för och vara helt utamattad. Men det är ju förståeligt med tanke på hur lite energi jag fått i mig denna vecka! Mycket cola dock.
Imorgon ska jag resa till Stockholm. Ska ta det lungt där och det blir inge vin under fullmäktigefesten imorgonkväll inte. Blir snarare tidiga kvällar och lugna dagar. På söndag är det ju FSAstuds årsmöte och då avgår jag som Ordförande i FSAstud och då vill jag ju vara närvarande i Stockholm och lämna över Ordförandepärmen och tacka för mig. Ska dock göra så få knop som möjligt under helgen och försöka tanka mig full med energi för på måndag börjar vi skriva på vår C-uppsats!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0