Inget slut..

..på den här förbaskade magsjukan/vinterkräksjukan.. jag minns inte att jag varit med om något så brutalt sedan jag var liten knodd.. :( Hela natten har jag tillbringat på toaletten, tårarna har sprutat och stundoms har jag bara velat dö för och bli av med eländet. Sitta på toaletten med en hink i käften är inte särkilt attraktivt, inte alls. Jag önskar inte denna åkomma till någon. Det gör så förbaskat ont.
Magen behåller inget mer än max 5min.. endast colan får stanna kvar, tack och lov. Men inte blåbärssoppan.
Jag befarar det värsta. Verkar ju inte bli ngn Stockholmsresa för mig. Inte på torsdag iaf. FAN! Har ju sett fram emot den här resan som bara den ju!:(
Tack alla sötnosar som skickas krya på er meddelanden och sms och även er som ringt, ni är guld värda!
Lyckades sova 1timme nyss iaf, tack och lov! Försvinn sjukdom, FÖRSVINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0