Im back!

Hemma igen efter en kort men intensiv Stockholmstripp! Kändes lite vemodigt att lämna ifrån mig ordförandepärmen igår, jag kommer sakna alla studare så grymt! Men det är klart, vi kommer ses i andra sammanhang! En del kommer jag träffa redan denna månad och andra är jag övertygad om att jag kommer springa på under AT-forum, Fullmäktige, seminarier och kurser på ett eller annat håll!;)

Jag har en glädjande nyhet att berätta också! Igår under mitt sista (?!) möte med Förbundstyrelsen så blev jag invald till FSA´s Redaktionsråd!! Där har jag möjlighet att diskutera vad vår medlemstidning ska innehålla! Till Redaktionsrådet blev jag invald i egenskap av mig själv, jag kommer alltså inte sitta där och tala för FSAstud (fastän jag säkerligen kommer dra upp vad vi studenter vill läsa om i tidningen såklart!;))  Så kul!!:)

Kom hem sent igårkväll, kring 23tiden..så det var tuuungt och gå upp imorse. Vi hade vår första föreläsning om det självständiga arbete (C-uppsats) vi nu ska påbörja! Jag och Britta ska göra en litteraturstudie och det kommer antagligen bli en turbulent och intensiv färd nu i 10 veckor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0