Efterlyst

Efterlyst har sänts på Tv3 så länge jag kan minnas. Har sett programmet till och från sen jag var en liten knodd, då jag med förskräckelse lyssnade och såg de konstruerade scenerna de visar. Detta program är ju hur bra som helst. Att varje vecka uppmana vår befolkning att anmäla och hjälpa till att lösa brott är viktigt! Dock hade det ju självklart varit bättre om ett sådant här program inte hade behövts finnas, om vi hade levt i ett land utan kriminalitet..
Leif GW Persson, ser alltid lite sliten ut, men kommer med de bästa kommentarerna och Hasse Aro styr upp med sin sakliga stämma.. :)
Numret sitter inpräntat sen barnsben också, fastän jag aldrig behövt ringa det själv (peppar, peppar)!
Ring om ni har bevittnat ett brott eller har andra upplysningar som kan intressera Efterlyst och Polisen: 08-702 00 90

               

Bild från www.efterlyst.tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0