Tindra..

Jag har 2 katter.. och båda förtjänar å få "sitt eget" inlägg.. vi börjar med min Tindra..

Tindra har jag haft sen hon var 8 veckor.. idag är hon 2 ½ år. Hon är den som väcker mig på morgonen med ett glatt jamande och trampande. Hon älskar och leka apport med mina hårsnoddar, kan rulla runt på kommando och är skeptisk mot de flesta som kommer i min närhet (min skyddsling!). En av hennes favoritsysslor är att jaga flugor och myggor på somrana och på vintrana älskar hon att sova på elementet i köket. Hon är galet underbar!! :)
Jag minns när jag hämtade henne, en liten tuff tjej redan då som tassade runt i hela lägenheten utan och vara det minsta rädd. Hon älskade att sova inuti min flecetröja (se bild nedan). Idag sover hon hellre vid min sida eller på mig och spinner som en hel ångvält! :) Älskar min Tindra!

                   Från liten till stor..        
                 

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha skyddsling kan man minst sagt säga. Hon gav mig rejält med däng på midsommar då jag kom för nära. Vem har sagt att man behöver vakthund?



Kul att du skaffat blogg btw=)

2008-06-27 @ 08:35:32
URL: http://katla.webblogg.se/
Postat av: Henna

Ja precis, katter rulez ;) Hon gav beten också på nöten på midsommar, så hon var verkligen på g då!

Vart väl för mycke folk för henne och hålla ordning på antar jag.. sorry for that!

Kul at du läser!! Har du en blogg? :) Kram!

2008-06-27 @ 11:54:26
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha bra jobbat av bruden, man ska visa vem som bestämmer. Haha nja jag retades väl med henne också så jag får skylla mig själv.



Jadå, är glad att ha ännu en blogg att läsa, få av de jag har på min lista uppdaterar så jag är lite less på dem. Härligt med något nytt och fräscht att läsa. Jodå, den däringa katla.webblogg.se är min blogg.



Ha det så kul med att passa mina kräk i helgen. Utmana gärna (alltså spöa) Ted i Wii sports om ni har tid över ;)



2008-06-27 @ 13:11:59
URL: http://katla.webblogg.se/
Postat av: Henna

Har inte hunnit spela nå wii :( Har vart så fint väder så vi har vart ute å rännt hela dagarna typ! Men igår när vi var ti dej fick jag se fantastiskt snygga tofflor i din hall! Vart har du hittat dem? Såå sjukt snygga alltså!:D Vill ha!

Länkar till din blogg från min om det är ok?:)

2008-06-29 @ 11:11:24
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Katta

Nä det förstår jag, med sånt fint väder vill man la inte sitta inne och spela tv-spel, det kan man roa sig med nån annan gång! Hehe som jag skrev i min blogg, de är köpta på en av stans hälsokostaffärer, vet inte vad den heter. Tyvärr var det barnstorlekar på dem och det där var iaf det största paret de hade på den butiken.

Jadå länka på :D

2008-06-30 @ 10:41:25
Postat av: Henna

Oh, attans! De var ju verkligen råfina dina tofflor! De flesta tofflor man hittar i affärer är ju så tråkiga. Men jag fortsätter mitt sökande :)

Länkat och klart ;)

2008-06-30 @ 13:20:39
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0