Hollywood!

Vi har det alldeles underbart har!!! Lordag och sondag har vi mest tagit det lungt, badat och solat och vandrat runt har i Venice beach.
Idag har vi dock turistat loss! Vi tog bilen upp till Hollywood. Hittade en perfekt parkering intill Grauman's Chinese Theatre. Sedan promenerade vi runt pa Walk of Fame och kollade in nastan drygt 2000 av de stjarnor som finns dar, en hel del promenerande kan jag lova! Sen promenerade vi upp i Hollywood Hills tills vi kom ganska sa nara Hollywoodskylten, dar vi fotade lite och beundrade utsikten och de haftiga hus som fanns dar! Promenaden dit upp var inte heller sa kort... :)
Lunchen vart pa McDonalds i Hollywood och middagen at vi pa en asiatisk restaurang med Steven, Teds mammas kusin.. trevlig kille :) Sedan promenerade vi ocksa till High Voltage Tattoo, eller mer kand som LA Ink! De spelar in sasong tre dar just nu sa nar vi kom dit forst kunde vi inte ga in, men klockan 21 oppnade de for allmanheten sa da gick vi dit igen och fotade lite och jag kopte mig en t-shirt.. Kat Von D var tyvarr inte dar (de sa till en snubbe som fragade efter henne att hon hade jobbat sen sex imorse sa hon hade slutat for dagen)..men det var haftigt och se den coola lokalen iaf.. :) De hade dock tagit bort strippstangen och skateboardrampen som fanns med i sasong 1 och det var helt ny personal som jobbade dar ocksa.. kul och ha sett det jag nastintill slaviskt foljer pa TV pa riktigt!! :)
Vi har kort sagt promenerat galet mycke idag.. och jag har shoppat loss pa Victorias Secret, vilket var ett av mina mal med denna resa! Vi spenderade 12 timmar i Hollywood och jag kan lova att tiden flog ivag! Men det kanns i fotterna att man gatt runt en hel dag.. men det var det klart vart :)
Imorgon ska vi troligtvis till Universal Studios.. can't wait!
Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0