Saco Studentkongress 2008

Kommer skriva mer om kongressen senare, tog lite längre tid än jag beräknade och trycka upp 40 kort från den.. ;) Ni får njuta av bilderna så länge så berättar jag mer senare!



Eva Westerberg öppnade kongressen



Kongressfunktionärerna presenterade sig






Kongressekreterarna Anna Rohlin Larsson & Mikaela Staaf



Mötesordförarna Thomas Laurell och Anna Neuman



Matilda och jag representerade FSAstud



Sacos Ordförande Anna Ekström höll tal



Anna hyllade Evas och styrelsens arbete i Saco Studentråd



Styrelsen presenterade sig också!



Lars Leijonborg talade om viktiga studentfrågor



Han svarade också på våra frågor



Och var engagerad :)



Eva kandiderade till valberedningen



Påverkanstorgen engagerade oss



Och viktiga diskussioner fördes!















Klaras dotter siktar mot toppen genom att engagera sig tidigt!;)



Jag och Matilda satt längst fram i kongressalen!



Vi fick inte rösta nej på kongressen!:)



Sakrevisorerna Michel Rowinski & Marina Kalafatidis



Maria var först med att gå upp i talarstolen och tala för sin sak



Thomas höll ordning och reda på oss bland alla beslut som togs



Eva Westerberg avgick som Ordförande för Saco Studentråd



Mitt fina rum på Skogshem & Wijk



Senait Berhane och Matilda är bankettfina!:)



Smaskig lax till varmrätt :)



Proffsig toastmaster!



Och en engagerad Johanna höll i bankettens sångframföranden



Klas Herman Lundgren är Uppsala Studentkårs Ordförande och var en av alla talare under banketten



Eva är härmed medlem i den exklusiva "Föredettingarnas klubb"!:)



Efterrättsbuffé!



Vi skålade en hel del..:)



Vinet var ljuvligt gott!



Annas bord sjöng snabbast av alla!:)



Och vi dansade!



Och vi sjöng!!



Söndagkväll..shopping i ett julmysigt Stockholm.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0