Onsdagkväll

Sitter och är nostalgisk. Fick låna en extern hårddisk av Mats så nu har jag laddat datorn full med musik (den vart ju tom efter crashen..). Många av låtarna ger minnen från olika tidsepoker i mitt liv. Som tiden då jag lyssnade på Eminem, har inte hört låtarna på flera år och massor med minnen dyker upp igen. Bra eller dåliga? Båda delarna faktiskt. En del låtar ger glädjevibrationer. Många har jag lyssnat på när jag tränat som en galning. Och bara av och höra dem nu igen, år efter, känner man hur pulsen stiger och musklerna skriker efter träning.. :)
Idag har vi tvättat kläder. Det måste vara något av det tråkigaste man kan göra. Fast diska är värre, jag vill ha diskmaskin! Men nu äre iaf gjort och det är skönt. Har också slagit in de julklapparna jag inte hann slå in i måndags, så nu är alla inslagna å redo för julafton!:)
Fick förresten julklapp från FSA idag, hade jag verkligen inte väntat mig! Men glad till tusen blev jag!:) Fick presentkort till  Ticnet och ett USB minne, skitbra! Precis vad jag behövde ju!:) TACK FSA och Ingabritt!:)
Nej, nu är det dags och krypa till kojjs. Lång dag med c-uppsatsen imorgon! Dagens uppsatsarbete gick sådär för mig, känner mig otroligt seg. Britta däremot jobbade galet bra. Jag är glad som har en så grym c-uppsats partner och vän!:)
Gonatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Britta

Du är minst en lika bra c-uppsats partner och vän!

2008-12-18 @ 16:19:56
Postat av: Henna

Britta: Du är söt, tack!:)

2008-12-18 @ 17:23:04
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0