Kul Jul?

Idag skulle vi ju då åkt norröver.. tyvärr är vi kvar i Umeå för Ted har kramper i magen och feber, vilket han haft hela natten och fortfarande då alltså har.. en hel drös på hans jobb har haft magsjuka så det kan ju möjligtvis vara någon form av magsjuka han fått, men vi vet inte.. Jag har grinat hela morgonen för att vi inte kunde åka. Har ju sett fram emot färden så mycket. Saknar familjen.
 Tog bilen till stan med Katta. Tröstshoppade en klänning jag egentligen inte har råd med, köpte julklappar till katterna och handlade hem en massa julmust för och dränka mina sorger i (julmat har jag ju inte råd å köpa heller).
Kommer vi vara fast här ända till julafton? Jag hoppas verkligen inte det. Jag har ju sett fram emot att fira julen i Kiruna i år. Inte i regniga Umeå. Hoppas, hoppas, HOPPAS Ted blir frisk fort och att jag slipper bli dålig också.
För hur kul jul skulle det annars bli? :(

Kommentarer
Postat av: Heidi & co

Lider med er :(

Det var ju verkligen otur. Men inte blir ni kvar där ända till julafton inte, ni kommer ju så fort ni kan! Krya på dig Ted och Henna - Se nu till att hålla dig frisk!! Pussar och kramar från oss!

2008-12-20 @ 16:33:13
Postat av: Britta

Nej, men vad trist!

Hoppas han kryar på er så ni kan åka snart!

2008-12-20 @ 16:33:45
Postat av: Henna

Förhoppningsvis kommer vi iväg imorgon! Hoppas, hoppas HOPPAS!!! Har iof vart duktig på å ta det lungt denna helg! Mycket skönt!;)

Puss!

2008-12-21 @ 20:16:29
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0