Kraschad dator!

Igårkväll kraschade min dator. Och den vill inte vakna till liv igen :( Detta betyder att ni antagligen inte kommer få nå blogginlägg från mig under helgen, beroende på när (och om!) jag får den lagad. Världens bästa Mats har lovat och ta sig en titt på den, tur att man har smarta vänner!;) Hoppas han kan återuppliva den, har så mycket grejjer i den som jag verkligen inte vill bli av med (foton, musik, arbeten och dylikt). Håll tummarna nu!!!

Sitter på skolan nu och skriver. Jag och Britta har precis tagit helg efter en vecka som gått hur fort som helst. Snart är det jullov! Imorgon är det lucia och ikväll ska jag, Ted & Katta på Luciavaka på SF. de ska visa tre smygpremiärer och vilka filmer det blir får vi inte veta förrän inatt!! Klockan 00.00 börjar vakan!:) Ska bli hur skoj som helst och jag ska sjävklart rapportera om vilka filmer ni sen inte får missa när de släpps!;)
 
Imorgon blir det julfest hos J, M, L & M!:) Både jag och Ted ska dit och om det blir fest eller en lugn kväll återstår att se!;)

Ha en UNDERBAR helg nu!:) Puss,tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0