Walk Of Fame

Vi blev lyriska då vi äntligen kom till Walk Of Fame (som är i Hollywood). Vi var där tidigt på morgonen, vilket var tur för då var fortfarande inte så många människor i rörelse så det gick smidigt och fotografera de stjärnor vi ville :) Det finns över 2000 stjärnor där, vilket vi inte viste då vi bestämde oss för och titta på alla... haha! Men vi gick den långa sträckan de är placerade på och såg således alla stjärnor som finns där! :) 
Här får ni se några av de många stjärnor vi fotade...


                            

                   
                             
              Varken jag eller Teddy är stora fans av Elvis, men han var ju ändå "The King".. :)
 

                     
De som varit hemma hos mig vet att hela mitt vardagsrum är fullspäckat med tavlor + en klocka med Marilyn på...:)


                           


                  
Jag blev lyrisk när vi fick syn på denna stjärna.. den viktigaste av dem alla på Walk Of Fame, enligt mig..;)


                  
        Var tvungen och fota Ingrid Bergmans stjärna också.. bara föratt hon var svensk.. :)

Kommentarer
Postat av: Stephany

fan va kul, dit vill jag också :D

2008-08-10 @ 23:16:47
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0