Vill inte..

..aka hem..

Det enda som saknas har ar Tindra & Muppie.. saknar smatjejerna sa det gor ont i mig.. vore det inte for dem sa skulle jag hur garna som helst (om det gatt vill saga..) stannat har ett tag till.. Saklart saknar jag vannerna/familjen ocksa, men de kan ju ta och aka hit.. ;)
Om typ 6 timmar ska vi aka mot flygplatsen.. landar i Umea kring 18 pa onsdagkvall.. Tillbaka till allvaret... Tillbaka till plugget (tenta om 1,5 vecka, hemtenta som ska vara inlamnat om 3veckor).. Tillbaka till veckostadning, tvatt och rakningar.. Tillbaka till allvaret helt enkelt.


Los Angeles.. Hit kommer jag tillbaka.. Har trivs jag..
Until we meet again #

Kommentarer
Postat av: Teddy

haller med dej helt sweetie :-) vill inte heller hem. kanner mej verkligen hemma i Los Angeles ocksa.

2008-08-05 @ 06:48:01
Postat av: Åsa

Ååå jättekul att läsa att du har haft en så underbar resa!! Ja är iaf glad att du kommer tillbaka =) Kramar på dig!!

2008-08-05 @ 08:45:29
Postat av: Catarina

Gissa vem som är klar med ALLT vi ska läsa da ??

:P

JAG

Helt underbart



Kom in på en kurs i höst så jag kommer att komma upp till Umeå igen i höst

2008-08-05 @ 09:54:39
URL: http://ploppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0