Arn - Riket vid vägens slut

Det blir skola för mig.. fick ett samtal från hon jag skulle kontakta på måndag tidigare idag och det var tydligen inga problem.. hon skulle registrera mig då skolan (läs praktiken) börjar.. så ingen skolfri höst för min del.. hmmft.. :P

Vi var och såg Arn - Riket vid vägens slut idag. Första Arn-filmen såg vi av en slump då vi ville gå på bio och hade i princip sett alla filmer som gick..vi hade inte värst höga förhoppningar på den filmen, men vart väldigt positivt överraskade! En svensk film som var riktigt bra! :) Så vi har sett fram emot fortsättningen som vi då var och såg idag.. Den var också bra men slutade inte som jag väntat mig så jag gick därifrån med en klump i magen.. Den var bra, men inte lika bra som ettan tycker jag.. Och illa mår jag av alla popcorn jag tryckt i mig.. haha.. har en jävlig träningsvärk i mina armar efter gårdagens punch out.. skööönt. 


                

Kommentarer
Postat av: Teddy

men vi hade en myyyysig kväll :-D

2008-08-24 @ 10:07:07
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0