The Animal In ME..

Världens bästa låt just nu är The Animal In ME.. denna underbart tokbraiga låt finner ni antingn på YouTube eller på Mötley Crües nyaste skiva Saints Of Los Angeles! Lyssna och njuuuuuuuuuut! :)

Vad gör jag vaken 03.30 en tidig måndagsmorgon? Skriver hemtenta.. Kul va? Nja.. inte riktigt, men det hade kunnat va värre. Har faktiskt lärt mig massor om Sveriges historia på denna megakorta sommarkurs vid namn "Från vikingar till välfärd" som jag bara hoppade på för pengarnas skull.. Så ganska nöjd är jag.. Superpigg (läs övertrött) också.. :)
På dokumentet jag fått där frågorna för denna hemtentamen finnes står det såhär "Hemskrivningen ska vara insänd med vanlig post (ej som bilaga till e-mail) senast den 25 augusti." Denna mening har fått mig (och många andra) och grubbla rikligt idag.. det råder nämligen delade åsikter om vad det egentligen betyder. En del anser att det ska vara poststämplat den 25 augusti för och inte bli inlämnad för sent, andra menar att den kan läggas på brevlådan när som helst denna dag och fullfölja kraven, och en tredje grupp menar att läraren ska ha hemtentan i sin ägo detta datum (alltså att det måste skickas in i god tid före den 25:e)...  Det är den 25:e idag. När och hur ska min hemtenta vara inlämnad? Surfar in på kurswebben som jag hittar efter många om och men, där står att läsa att senast vecka 35 ska hemtentan vara inlämnad, men samma pappersdokument jag fått från skolan finns också på den sidan och i den står det samma finurliga mening om den 25 augusti i.. Hmmmmm...

Stavgång med Katta i vanlig ordning tidigt denna morgon, denna gång ska vi ses 06.50. Ska jag sova dessförinnan? Är ju så pigg. Känner att jag har någorlunda kontroll över min katastrofala hemtenta nu så jag kan faktiskt gå och sova.. men då är jag ju säkert dödstrött då jag ska sätta mig med den igen? 

                                   Asterix ja Obelix
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0