Rockkrock!

Igår var det Rockkrock och premiär för nya Royal Jester!! :) De var helgrymma och min Ted var såklart grymmast! ;) Jag fotade/filmade hela spelningen, tyvärr blir det inge bra kort med min kamera när det är mörkt ute.. men ni får se några kort i alla fall.. :)

            


            

             

            

             

            

Efter spelninge blev jag övertalad att gå till Rex av Mats.. så kvällen blev sen och kom i säng först vid 3-4.. och nu är det hemtenta som gäller hela dagen.. Ser fram emot ikväll då vi ska grilla med Jenny och Katta.... MMmmmums!! :)

Kommentarer
Postat av: Teddy

en grymt kul kväll som jag aldrig kommer glömma min ängel :D

2008-08-28 @ 23:22:54
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0