Min dag..

Jag har vaknat för en halvtimme sen och det var såååå skönt, somnade om efter morgonens stavprommis med Katta!:) 
Idag ska jag bara ta det lungt och ha det bra.. gjorde allt tråkgöra igår så jag kan unna mig en slappdag.. :) Snart ska jag ta ett varmt och skönt bad och ikväll ska Ted bjuda mig på middag på Olearys.. Vi har inte hunnit umgås så mycket för han hade fullt upp inför spelningen och hela dagarna har han varit på jobbet..å jag har pluggat och sysslat med pappersgöra så jag har också varit osocial.. Jo, vi har ju varit på bio och sett Arn och The Dark Knight, men det är ju inte värst socialt.. så igår sa han att jag inte fick boka in något denna onsdagskväll och efter mycke tjat på vad vi ska göra (är nyfiken som f...) så sa han att han vill bjuda mig på mat på Olearys... :) Ska bli såå mysigt!!! :)

Appropå The Dark Kight, har glömt och berätta om den rullen för er.. Det har ju varit mycke snack om hur bra Heath Ledger var i den filmen och jag tänkte att man säkeligen bara överdriver hans insatser för att det var den sista filmen han spelade in före han dog.. Men shit. Han var absolut GRYM som jokern.. Det var han som gjorde filmen så sjukt bra och jag kan varmt rekommendera er att se den!!! Själv hade jag inte sett en Batmanfilm (vad jag kan minnas..) före denna och hade inte så höga förväntningar.. så jag vart glatt överraskad :D Se den!


                  

Kommentarer
Postat av: Teddy

Idag ska vi äga upp o'learys ;-)

2008-08-27 @ 16:30:03
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0