Lördagkväll

Ted är på fest med sina bandmedlemmar i Royal Jester just nu så jag är ensammen hemma med småtjejerna. Han behöver verkligen en rejäl fest för stackarn har knappt kunnat dricka öl då han ju varit chaufför i LA, så jag hoppas han har grymt skoj ikväll! :)
Själv har jag varit till Statoil och köpt cola och popcorn som jag ska mumsa på till någon film lite senare :)
Tidigare idag har det regnat galet mycket här i Umeå.. åska har det också varit, dagen har således varit ganska tråkig.. Har iof tittat på när damerna spelade mot argentina i fotboll.. vi vann med 1-0 men de spelade uruselt.. skärpning! Sen har småtjejerna badat så de håller på och torka just nu.. de ser verkligen ut som små råttor när de är helt blöta.. haha.. så grymt söta :) Ska fota dem efter nästa badsession så ni får se :)
Nu ska jag uppdatera lite om LA resan.. ;)

Kommentarer
Postat av: Teddy

Teddy sure did have a good time tonight. mad lovevibes to ya :D

2008-08-10 @ 03:39:17
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0