Fortfarande ingen skola till hösten!

Ja såhär ser läget ut för tillfället alltså.. Jag ringde till numret jag blev tillbedd och ringa och förklarade mitt ärende.. dem kunde inte hjälpa mig utan bad mig ringa till vår institutionssekreterare.. och jag ringde.. inget svar.. hon är tillbaka på skolan på måndag sa telefonsvararen som svarade.. Yeeeeeez... Så då är det bara och vänta och se.. spännande värre :) Blire ngn skola för mig till hösten eller ej? Borde ju ordna sig då jag ju redan har praktikplats klart och allt.. fast det hade faktiskt vart skönt med ett litet studieuppehåll också ;) haha..

Det gör ont. Måste typ skriva om varenda mening jag skriver här ett antal gånger just nu för mina fingrar lyder mig inte... Undrar ni varför? Punch Out är svaret. Det första passet efter sommaren. Aj. Ont. Aj. Aj. Aj. Sköööööööönt. :) Hjärtström pressade som alltid oss till max och redan efter uppvärmningen funderade jag allvarligt på om jag skulle överleva passet, med blodsmak i munnen.. Precis som det ska vara alltså :)

Nu - Hells kitchen!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Henna det kommer nog att ordna sig. jag har också missat nån gång och då räcker det med att man blir registrerad på uppropet, dom kan ju som inte ge din plats till någon annan när det gäller femte terminen. Hoppas det löser sig. Ses kanske nästa helg om du ska till Anna. kram

2008-08-21 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0