En såndär dag..

Stavprommis med Katta imorse igen, vi är duktiga som fan som tar oss upp tidigt på månarna!
Efter promenaden kröp jag ner intill Ted och slumrade om en stund.. vaknade av ett sorgset meddelande om att en kär liten orange vän somnat in.. och trots att jag inte kännt henne en så lång tid så har tårarna runnit idag.. :`(..Sov sött Zelda! 
4 av dagens timmar har gått åt till sånadär sysslor som emellanåt måste göras.. söka studiebidrag, papperarbete och knåpa ihop dagording och ge min åsikt om allt och inget till förbundet jag sitter som studentordförande i.. På torsdag blir det till och åka till Stockholm på Förbundstyrelsemöte..det ser jag fram emot!:)
Tvättstuga har vi också haft här idag.. Sen så har jag tvättat kattoan, diskat och plockat i ordning här hemma.. en såndär dag helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas att du får det bra i Stockholm!!! :-)

2008-08-27 @ 12:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0