Första veckan

Då var första veckan på nya jobbet avklarat!
Den har varit innehållsrik, pigg, spännande, glad och mycket, mycket trevlig!
Än så länge trivs jag verkligen kanonbra! Alla har verkligen välkomnat mig och jobbet är huuur roligt och inspirerande som helst - lämnar mycket utrymme för kreativitet och det älskar jag!
Måste bara väcka min kreativa hjärnhalva lite mer, den har fått vara i dvala allt för länge..fy!
Jag har genast också märkt av skillanden i tidsvinst som jag får nu när jag inte pendlar till jobbet längre, wow säger jag bara! Har tränat 4 dagar i veckan och det utan att ha varit totalt utmattad av trötthet!:D
Helgen har också varit grymt bra!
Igår kom faster A och hälsade på och vi strosade runt på stan, lunchade och pratade om livet - mys!
Sen åkte jag, ♥, M & H på en spontanresa till Oknön, eller som jag föredrar och kalla den - terapiön!
Bästa stället och slappa och koppla av på!
Bastu, god mat, sällskapsspel och bästa vännerna - blir inte mycket bättre än så!:)
Sen har vi smidit fina planer på ett hemligt sällskap som kickar igång i april, hoppas allt går enligt planerna för det här kan bli riktigt, riktigt skoj om vi får det och funka!!:)
Hoppas ni mår fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0