Dancing in the dark

Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera, ber om ursäkt men som vanligt räcker inte tiden till. Vad har hänt sen sist då? En hel del såklart :) Exempelvis så har jag varit på grymmaste mustachfesten med finaste människorna! Varit däckad av förkylning o feber. Varit mentor åt en ny fin kollega. Uppskattat den norrländska dialekten jag får höra från en annann rolig ny kollega. Promenerat i isklädd natur. Tränat på att få ner axlarna som jag gärna drar upp till öronen när jag jobbar. Gått jourutbildning på tjejjouren vilket innebär att jag nu får ta emot tjejer på stödsamtal! Skrattat och härjat med grymmaste kollegorna. Bokat resa till Riga. Planerat resa till Paris och Berlin. Laddat för fallskärmsutbildningen. Gått ner 4,7kg. Fuldansat åt rolig musik. Dejtat fina vänner. Saknat fina vänner. Förlorat i bowling (inte likt mig ;P). Pussat på världens bästa make. Haft möten med FSA och tjejjouren. Peppat inför nya jobbet som börjar den 12 mars! Lyckats deala till en anställning åt en av mina arbetssökande som varit arbetslös ett decennium (Jeeej!!!). Jag har sett massor med filmer, bla Friends with benefits, The Way Back, Let Me In, Inception, Knight and Day och Big Bang Theory säsong 3. Jag har även drömt att jag lämnade jorden med ufon, varav en var mycket trevlig!:) Osvosvosv:) Förstår ni att jag inte hinner vara så aktiv här kanske?;P Dessutom sitter jag ytterst sällan vid en dator på min fritid, då surfar jag mest med mobben och med den blir det inga blogginlägg här :) Nå, nu är ni uppdaterade!;)


Normal tjej, javisst!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0