Terapihelg

Denna helg har jag bara ägnat åt välbehövlig avkoppling. Fredagkväll kom fina Nortällbergarna och umgicks med mig. Det blev lite Idol, vin och yatzy innan jag somnade framför en Vampyrs bekännelser med mina två vibrerande pälsbollar intill mig ♥
Lördag fick jag en ordentlig sovmorgon innan jag åkte till Johannisbergs flygplats här i Västerås för att insupa atmosfären och titta på alla tandemhoppare och tävlingen i FS4 Scramble. Solen sken och himlen var full av fallskärmar, helt underbart och bara sitta där och känna lugnet. Ren terapi för min själ. Men oj så det kliade i fingrana, ville bara slita på mig en rigg och smyga med planet upp ;) Nåväl, dryga halvåret kvar tills jag ska gå kursen, sen jäklans!:)
Lördagkväll ägnades åt soffmys med pälsbollarna och det är typ det jag gjort även idag. Andas. Bara vara. Sånt jag behöver mer av i mitt liv.
Ikväll kommer hjärtat hem igen efter att ha spenderat ännu en helg i Umeå. Med gig och musikvideoinspelning! Ska bli kul och se resultatet av filmningen!:D Ska även bli mysigt och krypa in i älsklingens famn igen :)
På tisdag ska Muppie opereras igen. Bort med lösa tänder så hon slipper ha ont, älskade gråpälsen vår! Själv går jag på Omeprazolkur nu i 1 månad. Har mått illa och haft kramper i magen i 2 veckor och när jag ringde till vårdcentralen så sa de att det låter som att jag har en lindrigare typ av magsår och att jag ska käka Omeprazol i 1 månad och blir det inte bättre så ska jag på vidare utredning :S Känns inte alls roligt. Men. Men. Vad gör man?
Muppie ♥
Iza ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0