Börjar ni ledsna?

Börjar ni ledsna på mitt tjat om fallskärmar hit och fallskärmar dit?:) OK, här kommer ett inlägg om annat: Jag var på arbetsintervju idag! På Arbetsförmedlingen i Västerås, har sökt arbetsterapeuttjänst! Intervjun var mycket trevlig, men känner mig osäker på vad resultatet av den blir.. de skulle intervjua 6 till innan de ringer referenser och bestämmer sig för vilka 2 som ska få tjänst! 1 tjänst är tillsvidare och 1 är 6 månader. Ska bli spännande och höra resultatet, oavsett så har jag världens bästa jobb + kollegor som det är idag redan, men förnyelse kan vara bra för vidareutveckling!:) De verkade ha ett mycket gott kllimat på rehab-avdelningen och arbetsmiljön var jättefräsch och det är ju viktigt :) Nåväl, bara och vänta på resultatet som ev meddelas nästa vecka!?
Annars då? Jo, nästa vecka börjar jag kurs för att bli volontär på tjejjouren här i Västerås - spännande!! På måndag är det på nytt dax för redaktionsrådsmöte i Stockholm - skoj!! Halloweenhelgen kommer jag och Teddan åka på stugweekend i Fulufjällen med Fru Matilainen och Herr Larsson - awesome!!!!!!:D Julresan är bokad och julen spenderas i gruvstaden i år, 2 år sen jag sist var i Kiruna - känns både märkligt och roligt att åka upp igen! Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det soffhäng med film - mys!:)
Hoppas ni mår bra, kram på er alla!:)

Kommentarer
Postat av: Teddy

Men tänk p stackars henrik då... björnar kan ju va farliga :p :s

2011-10-05 @ 19:10:06
URL: http://www-facebook.com/MyLastEscape
Postat av: Henna

Jag vet, varulvsbjörnen är ju endast ute 1g/år och det är just halloweenhelgen då vi är i skogen! Woopwoop!:D

2011-10-06 @ 18:44:00
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0